TILAUS- JA SOPIMUSEHDOT

VERKKOKAUPAN TILAUS- JA SOPIMUSEHDOT

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan osoite: www.taytevalo.fi

Verkkokaupan yhteystiedot: anu@taytevalo.fi

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen sitovuus

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on hyväksynyt nämä tilaus- ja sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa näkyy tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Lue tilausvahvistus tarkasti läpi sen saatuasi ja tarkista, että tilausvahvistus on yhtäläinen tilauksesi kanssa. Voimassa oleva hinta on hinta, mikä on tilausta tehdessä näkynyt verkkokaupassa.

Tuotetiedot

Tuotetiedot on pyritty tekemään mahdollisimman kattaviksi ja tarkoiksi. Jos tarvitset lisää tietoa tuotteista, ota yhtyettä anu@taytevalo.fi . Vastaamme mielellään kysymyksiisi koskien tuotteitamme. Älä tilaa tuotetta, mikäli olet epävarma tuotteen sopivuudesta.

Maksaminen

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksen tuotelistauksen, laskun loppusumman ja veroerittelyn. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.

Toimitus

Logistiikan yhteistyökumppanimme ovat Posti ja Matkahuolto, ja toimitan tilauksia kaikkialle Suomeen. Kassanäkymässä voit valita haluamasi toimitustavan. Syöttämällä kassanäkymässä postinumerosi sille varattuun kenttään näet postinumeroalueellesi tarjolla olevat toimitustavat.

Tilaus toimitetaan kassalla antamaasi postiosoitteeseen, joka on ensisijaisesti syöttämäsi laskutusosoite tai erikseen antamasi toimitusosoite.

En vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Mikäli toimitus myöhästyy, tiedoitan siitä mahdollisuuksien mukaan.

Posti ja Matkahuolto

Posti toimittaa paketteja pakettiautomaatteihin, palvelupisteisiinsä sekä kotiinkuljetuksena. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat paketin koosta ja painosta. Kotiinkuljetuksissa Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa.

Toimitusmaksu vastaa postin ja matkahuollon hinnastoa.

Nouto

Sinulla on mahdollisuus myös noutaa tilauksesi Turusta, Runosmäestä. Ota mukaasi tilausvahvistus ja/tai tilausnumero, jota vastaan luovutan tilauksen. Jokainen nouto sovitaan asiakkaan kanssa aina erikseen.

 

Tuotteen palauttaminen

Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen suosittelemme, että mahdollisimman pian tarkistat, että toimitus vastaa tilausvahvistusta, etteivät tuotteet ole vaurioituneet kuljetuksessa tai ettei tuotteissa muuten ole virheitä tai puutteita. Virheellisten tuotteiden palautusaika on 14 päivää. Asiakas vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista kuten toimituskuluista. Palautusoikeus ei koske yksilöityjä tuotteita, ellei tuote ole vaurioitunut kuljetuksessa tai tuotteessa on virhe.

Mikäli tuote on palautettu 14 päivän kuluessa ja se on myyntikuntoinen, palautamme 100 % tilauksen arvosta. Täytevalo palauttaa summan viimeistään 14 päivää siitä päivästä, jolloin verkkokauppa on vastaanottanut asiakkaan ilmoituksen edellyttäen, että Täytevalo on tämän ajan sisällä vastaanottanut palautettavan tavaran muuttumattomana tai kuitin siitä, että tavara on lähetetty takaisin.

Ennen tuotteen palautusta, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse anu@taytevalo.fi

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä lähetykset voivat vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Lisäksi tee myös vahinkoilmoitus asiakaspalveluumme anu@taytevalo.fi ja olemme sinuun yhteydessä ilmoituksen saatuamme.

Reklamaatiot

Täytevalo vastaa virheestä, joka on ollut tavarassa luovutushetkellä. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä määrä tuotteita tai itse tuote on vaurioitunut, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa osoitteeseen anu@taytevalo.fi.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Täytevalo ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, mikäli jokin ylivoimainen este, kuten luonnon olosuhteet, tulipalo, konevaurio, lakko, sota tai liikennehäiriö, estää tavaran tai sen osan toimittamisen. Jos sopimuksen täyttäminen edellyttäisi myyjältä kohtuuttomia uhrauksia ostajalle koituvaan etuun nähden, myyjä ei ole velvollinen täyttämään sopimusta.

Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.